Het VriesVerstival

VRIESVERSTIVAL 2017 BEGIN MEI WEER VAN START!

Van 1 mei tot en met 27 mei organiseerde het VriesVers Platform voor de 7e keer op rij haar landelijke campagne.
Dit jaar pakten we weer fors uit met betrekking tot aandacht in de media en geweldige activiteiten om de categorie vriesvers in de winkel sterk onder de aandacht te brengen van consumenten.

Wij zetten dan zogezegd de vriesvers (=diepvries)afdeling in het zonnetje waarbij wij de retailers graag ondersteunen in het stimuleren van de omzet in vriesvers.

Deze aandacht geven wij onder de naam VriesVerstival, waarbij wij ons concentreren op 3-4 weken (week 18-21).

Het VriesVerstival bestaat uit een drietal onderdelen:

1. De VriesVers Winkel van het Jaar verkiezing (3 categorieën: 0-700m2, 700-1000m2 en >1000m2);
2. Een VriesVers (A-merk en Huismerk) Product van het Jaar verkiezing en;
3. Een loterij met prachtige prijzen voor consumenten.

Heb je vragen? Stel ze gerust!

Dit initiatief wordt mede ondersteund door: