Het VriesVerstival

VRIESVERSTIVAL 2019 GAAT VANAF 1 MEI WEER VAN START! Meer informatie volgt later.

Van 1 mei tot en met 26 mei 2019 organiseert het VriesVers Platform voor de 9e keer op rij haar landelijke campagne.
Dit jaar pakken we weer fors uit met betrekking tot aandacht in de media en geweldige activiteiten om de categorie vriesvers in de winkel sterk onder de aandacht te brengen van consumenten.

Wij zetten dan zogezegd de vriesvers (=diepvries)afdeling in het zonnetje waarbij wij de winkels graag ondersteunen in het stimuleren van de omzet in vriesvers.

Deze aandacht gaven wij onder de naam VriesVerstival, waarbij wij ons concentreren op 3-4 weken (week 18-21).

Het VriesVerstival bestaat dit jaar uit een tweetal onderdelen:

1. De VriesVers Winkel van het Jaar verkiezing (2 categorieën: 0-100m2  en >1000m2);
2. De VriesVers Product van het Jaar verkiezing (A-merk en Huismerk);
3. Een loterij met prachtige prijzen voor consumenten.

Heb je vragen? Stel ze gerust!

Dit initiatief wordt mede ondersteund door: