Het VriesVerstival

VRIESVERSTIVAL 2019 WAS DIT JAAR VAN 1 T/M 26 MEI!

Van 1 mei tot en met 26 mei 2019 organiseerde het VriesVers Platform voor de 9e keer op rij haar landelijke campagne. Op donderdag 13 juni werden de winnaars bekend gemaakt.
Dit jaar pakten we weer fors uit met betrekking tot aandacht in de media en geweldige activiteiten om de categorie vriesvers in de winkel sterk onder de aandacht te brengen van consumenten.

Wij zetten dan zogezegd de vriesvers (=diepvries)afdeling in het zonnetje waarbij wij de winkels graag ondersteunen in het stimuleren van de omzet in vriesvers.

Deze aandacht geven wij onder de naam VriesVerstival, waarbij wij ons concentreren op 3-4 weken (week 18-21).

Het VriesVerstival bestond dit jaar uit een tweetal onderdelen:

1. De VriesVers Winkel van het Jaar verkiezing (2 categorieën: 0-1.000 m2  en >1.000 m2);
2. De VriesVers Product van het Jaar verkiezing (A-merk en Huismerk);
3. Een loterij met prachtige prijzen voor consumenten.

Heb je vragen? Stel ze gerust!

Dit initiatief wordt mede ondersteund door: