Het VriesVerstival

VRIESVERSTIVAL 2020 VAN 1 T/M 30 MEI!

Van 1 mei tot en met 30 mei 2020 organiseert het VriesVers Platform voor de 10e keer op rij haar landelijke campagne. Op donderdag 11 juni worden de winnaars bekend gemaakt.
Dit jaar pakken we weer fors uit met betrekking tot aandacht in de media en geweldige activiteiten om de categorie vriesvers in de winkel sterk onder de aandacht te brengen van consumenten.

Wij zetten dan zogezegd de vriesvers (=diepvries)afdeling in het zonnetje waarbij wij de winkels graag ondersteunen in het stimuleren van de omzet in vriesvers.

Deze aandacht geven wij onder de naam VriesVerstival, waarbij wij ons concentreren op 3-4 weken (week 18-21).

Het VriesVerstival bestaat dit jaar uit een drietal onderdelen:

1. De VriesVers Winkel van het Jaar verkiezing (2 categorieën: 0-1.000        m2  en >1.000 m2);
2. De VriesVers Product van het Jaar verkiezing (A-merk én Huismerk);
3. Een loterij met prachtige prijzen voor consumenten.

Heb je vragen? Stel ze gerust!

Dit initiatief wordt mede ondersteund door: